Roland Sands staat bekend om het verbouwen van motoren en daar zijn ze best goed in. Kijk bijvoorbeeld eens naar deze R Nine T, die ze verbouwd hebben tot de R Nine T Classic, gebaseerd op de R5 uit 1937. Ze hebben het de BMW behoorlijk onder handen genomen. Zo is de vering aangepakt. De voorpoten zijn opnieuw opgebouwd met GP veren en is helemaal zwart gemaakt. De achter schokbreker hebben ze gepakt van Öhlins. Het voorwiel is een 19” Hutch wiel. De kleppendeksels, swing arm kappen, tellerbehuizing, borstplaat, olievuldop, achterasdoppen, de dop in de cardan en de koplampring hebben ze zelf ontworpen en uit aluminium gefreesd en geanodiseerd en worden ook door RSD verkocht.
Het subframe is volledig verbouwd en de spatborden en tank hebben ze laten maken. Daarnaast hebben ze de open luchtfilters erop gezet en zelf een uitlaat ontworpen. Je eigen R Nine T helemaal zoals deze maken wordt dus een beste uitdaging, maar vet is ie wel.

Roland Sands R Nine T Classic

  • Click to enlarge image Roland_Sands_R_Nine_T_Classic_1.jpgClick to enlarge image Roland_Sands_R_Nine_T_Classic_1.jpg
  • Click to enlarge image Roland_Sands_R_Nine_T_Classic_2.jpgClick to enlarge image Roland_Sands_R_Nine_T_Classic_2.jpg
  • Click to enlarge image Roland_Sands_R_Nine_T_Classic_3.jpgClick to enlarge image Roland_Sands_R_Nine_T_Classic_3.jpg
  • Click to enlarge image Roland_Sands_R_Nine_T_Classic_4.jpgClick to enlarge image Roland_Sands_R_Nine_T_Classic_4.jpg
  • Click to enlarge image Roland_Sands_R_Nine_T_Classic_5.jpgClick to enlarge image Roland_Sands_R_Nine_T_Classic_5.jpg
  • Click to enlarge image Roland_Sands_R_Nine_T_Classic_6.jpgClick to enlarge image Roland_Sands_R_Nine_T_Classic_6.jpg
  • Click to enlarge image Roland_Sands_R_Nine_T_Classic_7.jpgClick to enlarge image Roland_Sands_R_Nine_T_Classic_7.jpg
  • Click to enlarge image Roland_Sands_R_Nine_T_Classic_8.jpgClick to enlarge image Roland_Sands_R_Nine_T_Classic_8.jpg
  •  

Plaats reactie

BeveiligingscodeVernieuwen

Motor Vacatures

Geen feed gevonden

Oliepeil Blogs